חברת בניית אתרים

בניית אתרים עם תשתית מובנית לקידום

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם

צריכים לבנות אתר או לקדם אותו? הגעתם למקום הנכון!

חברת בניית אתרים


בניית אתרי תדמית, אתרים קטלוגיים ואתרי סחר המותאמים מראש לקידום אורגני ומעוצבים במטרה לתת לך את מירב ההמרות.

חברת WiseKid מתמחה בבניית אתרים שהם One-Stop-Shop אשר יספקו לעסק שלכם את כל מה שהוא צריך כדי להצליח:
*מציאת מילות המפתח הנכונות כך שימצאו אותך במהרה ובצורה רלוונטית כדי לקבל את הלידים הכי איכותיים שאפשר.
* אתר WordPress שמוכן מראש לקידום אורגני עם תשתית נכונה הן מבחינה היררכית והן מבחינת קוד HTML, במהרה תמצאו את עצמכם בקדמת דף התוצאות של גוגל.
* עיצוב UI/UX שיספק לגולש חוויית משתמש נכונה ושיניע אותו לבצע המרה, יספק לו גלישה מהירה ואיכותית וידאג שיש באתר את כל מה שהוא צריך כדי שלא יצא ממנו ויחפש דברים אחרים בגוגל.
* תמיכה בלקוח במהלך כל השירות הניתן לו כדי לוודא שהוא מבין את הממשק שלו ועושה שימוש בלידים שהוא מקבל.
* מעקב אחר האתר שלו באמצעות כלים אנליטיים כגון Google Analytics וביצוע שינויים בהתאם כך שהאתר יהיה אכן מושלם ויספק לו את כל מה שהוא צריך כדי להצליח, לא משנה אם מדובר באתר תדמיתי, אתר קטלוגי או אתר סחר!

בניית אתר תדמיתי

מה זה אתר תדמיתי

אתר תדמיתי הינו אתר שאמור למתג חברה או מוצר או שירות כלשהו וצריך להיות מעין כרטיס ביקור של העסק.
הוא אמור להציג, בצורה מרהיבה, את התכונות הטובות ביותר של המוצר כך שכשהגולש נכנס לאתר הוא יתרשם מאוד מהמוצר/שירות/חברה וירצה לבצע המרה עקב כך.
זה לא אומר שאתר זה לא צריך קידום אורגני או ממומן משום שכל סוגי האתרים צריכים את זה.
בסופו של יום, מטרתו של אתר זה להביא גולשים ולקוחות חדשים לעסק.
כאשר מקימים אתר, חשוב להתאים את סוג האתר לעסק שצריך אותו בצורה כזאת שתניב את התוצאות הטובות ביותר.

למי מתאים לבנות אתר תדמיתי

אתר תדמיתי בדרך כלל מתאים לעסקים שצריכים להציג את עצמם לקהל הרחב או עסקים המוכרים:
* שירותים למינהם
* מוצר אחד ייחודי
* בעלי מקצוע כמו עורכי דין או רואי חשבון וכד'
כמובן שאלו לא העסקים היחידים שצריכים אתרי תדמית וכל מקרה לגופו צריך להיבחן לעומק.

איך בנוי אתר תדמיתי

אתר תדמיתי מרוכז בעיקר סביב הדף הראשי בעוד שיש כמה יוצאי דופן אך ככלל אצבע –
הדף הראשי צריך להיות הדף החזק ביותר באתר וגם הכי יפה ומושך שכן הוא זה שצריך לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי לבצע המרה.
העיצוב של האתר הוא בדרך כלל מונוכרומטי או לפחות מוצג בצבעים המשדרים יוקרתיות ואיכותיות ללא הרבה כפתורים ותפריטים.
רמת ההיררכיה של האתר בדרך כלל נמוכה כך שיש 2 רמות היררכיה לכל היותר לא כולל את הבלוג, במידה וצריך אחד.
דף הבית > שירות

בניית אתר קטלוגי

מה זה אתר קטלוגי?

המטרה של אתר קטלוגי היא להציג, בצורה אינפורמטיבית, את המוצרים שיש לעסק להציע בנוסף להצגת התכונות והיתרונות של החברה המוכרת אותם. אתר קטלוגי הוא מעין שדרוג לאתר תדמיתי בכך שהאתר צריך להציג היטב גם את החברה וגם את המוצרים שלה.
רק כדי לסבר את האוזן – בניגוד לאתר סחר, אין אפשרות לרכוש בפועל באתר קטלוגי ואין אפשרות סליקה.
בדרך כלל המטרה האולטמטיבית של אתר קטלוגי, מה שאנו קוראים לו בשפה המקצועית "המרה" היא שהלקוח ישאיר את הפרטים שלו כדי שהעסק יוכל להתקשר אליו, לדבר איתו ובתקווה למכור לו את המוצרים שהוא מציג באתר.

למי מתאים לבנות אתר קטלוגי?

אתר קטלוגי בדרך כלל מתאים לעסקים שמוכרים מוצרים פיזיים אך אין להם אפשרות או שאינם רוצים להציג את המחירים של המוצרים הנ"ל בגלל:
* סיבות חיצוניות – לדוגמא, הספק שלהם לא מאפשר זאת.
* סיבות אישיות – לדוגמא, שוק נישתי ללא הרבה מתחרים עם פוטנציאל ריווחי גבוה.

איך בנוי אתר קטלוגי?

אתר קטלוגי בנוי סביב קטגוריות בעיקר.
הקטגוריות מתחלקות בהתאם לסוגי המוצרים שהחברה מציעה ודפי הקטגוריות הן דפי "הכסף" או הדפים החזקים של האתר כך שכאשר הלקוח מחפש, לדוגמא, "סורק ברקוד" בגוגל הוא יקבל תוצאה של דף קטגוריה באתר הקטלוגי המציג את כל מגוון סורקי הברקוד שיש לעסק להציע.
בדפי הקטגוריה כדאי שיהיה שדה ברור ומובהק של השארת פרטים ליצירת קשר, הסבר קצר על הקטגוריה, הצגת המוצרים עם תמונה ותיאור מקוצר של המוצרים ולאחר מכן תיאור ארוך יותר של הקטגוריה.
באתר קטלוגי חשוב שיהיה 3 רמות היררכיה לכל הפחות כך שיהיה אפשרות להכנס לדף מוצר עם הסבר מלא של המוצר וכמה שיותר תמונות.
דף הבית > דף קטגוריה > דף מוצר. לפעמים צריך יותר מ3 רמות היררכיה: דף הבית > קטגוריית אב > קטגוריית בן > דף מוצר

בניית אתר סחר

מה זה אתר סחר

לא באמת צריך להסביר כאן את המטרה הסופית של אתר סחר, השם די מדבר בפני עצמו.
אתר סחר הוא מעין שדרוג לאתר קטלוגי בכך שניתן לבצע סליקה ולמכור את המוצרים הישר מהאתר עצמו.
מעבר לזה אתר מסחרי הוא די זהה לאתר קטלוגי – הוא צריך להציג היטב את החברה שמוכרת את המוצרים ואת המוצרים עצמם ואז לנווט את הלקוח לקנות את המוצר.
בדרך כלל, המטרה הסופית של אתר סחר – ההמרה היא סגירת המכירה וביצוע סליקה באתר אך ישנם גם כמה המרות משנה כמו לדוגמא הצטרפות לניוזלטר או השארת פרטים שלעיתים חשוב לא פחות ממכירה.

למי מתאים לבנות אתר סחר

אתר סחר אלקטרוני מתאים לעסקים שמעוניינים למכור את המוצרים שלהם אונליין.
עסקים אלו חייבים להציג את מחיר המוצר אם הם רוצים למכור אותו.
שוק מכירת המוצרים אונליין הינו שוק תחרותי מאוד, אוליי השוק התחרותי ביותר, תלוי בסוג המוצרים שרוצים למכור.
עקב התחרות הגבוהה ישנם הרבה פלטפורמות של השוואת מחירים כמו זאפ לדוגמה.
פלטפורמות אלו גורמים בפועל לירידת מחירים דרסטית שבשורה התחתונה טובה למי שמעוניין לרכוש את המוצר את לא כל כך טובה למי שמעוניין למכור את המוצר שכן הריווחיות של המוצר יורדת דרסטית.
בשוק מכירת מוצרי האלקטרוניקה לדוגמא, ידוע שהתחרות היא כל כך גבוהה שלעיתים הריווחיות מגיעה ל5%!

איך בנוי אתר סחר

ממש כמו אתר קטלוגי, גם אתרי סחר בנויים סביב דפי הקטגוריה.
דפי הקטגוריה הם דפי הכסף והם אלו שצריכים להיות מקודמים הכי הרבה ולהופיע במקומות גבוהים בדף התוצאות של גוגל.
אם מישהו מעוניים לרכוש נעליים לדוגמא, אנו נרצה שהקישור מדף התוצאות יביא את הגולש לדף הקטגוריה של הנעליים על מנת שהגולש יוכל להתרשם ממגוון הנעליים שיש לאתר שלנו להציע.

באיזה כלים אנו משתמשים על מנת לבנות את האתר

אנו משתמשים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress).

וורדפרס הינה הפלטפורמה הפופולרית ביותר לבניית אתרים בכל העולם ובצדק משום שהיא מאפשרת רמת שליטה גבוהה מאוד באתר וברמות המינוריות ביותר. באמצעות פלטפורמה זו ניתן לייצר כל סוג של אתר, בכל גודל שצריכים ולמעשה ישנם תאגידי ענק המשתמשים בפלטפורמה הזאת לאתרים שלהם כגון האתר הרשמי של MTV, האתר של וולט דיסני ואפילו האתר של הרולינג סטונס!

היתרונות בשימוש פלטפורמת וורדפרס

ממשק נוח וקל לתפעול
ממשק המשתמש של וורדפרס נוח במיוחד ולאחר תרגול קצר, קל להבין מי נגד מי.
מידע זה חשוב לכם משום שבהרבה מקרים, אתם אלו שתצטרכו להעלות את התוכן של האתר, במידה ומדובר במפרטים של מוצרים לדוגמא.
מאחר ואתם המומחים בתחום שלכם, מן הראוי שאתם אלו שתכתבו את התוכן שלו אך זה לא תמיד המקרה ובמידה ואין לכם זמן לזה, תמיד ניתן למצוא אלטרנטיבות.

קוד מקור פתוח
וורדפרס הינה פלטפורמה המבוססת על קוד מקור פתוח וזה אומר שישנם המון חברות בכל העולם שהמטרה העיקרית שלהם היא לייצר תוספים לוורדפרס. מאחר ואנו חיים בחברה קפיטליסטית, אפשר להבין שיש המון חברות כאלו אשר מייצרות תוספים איכותיים ביותר לשימוש במגוון רחב של צרכים. כך לדוגמא קיים תוסף Yoast מהחברה ההולנדית תחת אותו שם אשר מייצרים תוסף יעיל במיוחד שעוזר בקידום האתר.
או תוסף אלמנטור אשר עוזר בבנייה ויזואלית של האתר לייצירת אתר יפיפה ובנוי נכון מבחינת UI ויניע את הלקוחות שלכם לבצע המרה.

כולם מכירים את הפלטפורמה
כל אחד יכול לעשות שימוש בפלטפורמה הזאת – אנחנו בחברת WiseKid מבינים שכאשר אתם, הלקוחות, רוכשים מאיתנו שירותים או אתרים אתם לא עושים איתנו חתונה קטולית. זוהי זכותכם המלאה לעזוב אותנו ולעבור לחברה מתחרה שלנו במידה ואתם מוצאים לנכון מהסיבות הפרטיות שלכם.
כאשר מייצרים אתר בפלטפורמת וורדפרס אתם יכולים להיות בטוחים שכל מקדם אתרים שמכבד את עצמו בשוק ידע להשתמש בממשק והעברת השרביט תבוצע ביעילות וללא מכשולים.

תהליך בניית האתר

שלב רביעי לבניית האתר – מעקב ושירות.
לאחר שהקמנו את האתר והוא כבר באוויר, חשוב להשאר במעקב ולראות איך לקוחות מגיבים אליו בפועל.
אנו משתמשים במגוון כלים על מנת לנתח את התנהגות הגולשים באתר שלכם ואז מבצעים שינויים אונליין על מנת לשפר ולייעל את יחס ההמרה.
במידה ותחליטו גם לקדם אצלנו את האתר, חשוב להמשיך להעלות תכנים ולבצע שינויים באתר בצורה עקבית שכן זהו תהליך חשוב בקידום האתר.

שלב שלישי לבניית האתר – עיצוב האתר.
לאחר שמצאנו את ביטויי המפתח הטובים ביותר ניתן להתחיל לעצב את האתר.
תפקידו של מקדם אתרים לא נגמר בקידום אורגני, המטרה הסופית שלו צריכה להיות – להביא המרות לבית העסק.
מה עוזר לנו שאנחנו נמצאים במקום ראשון בגוגל בכל הביטויים אך ברגע שגוגל מביאה את הגולש לאתר שלנו, הוא ישר יוצא ולא מבצע המרה כלל?
חלק חשוב מאוד בתהליך הקידום הוא הבנת הלקוח והתאמת התוכן למה שהוא מחפש ועיצוב האתר בצורה כזאת שתניע אותו "לסגור את העסקה".
ישנה תורה שלמה מאחורי זה והיא נקראת UI/UX המתעסקת, בחלקה, בתפיסה הפסיכולוגית של הלקוח בעת גלישה באתר.
האם הכפתור מודגש מספיק כך שהלקוח רואה אותו? האם מבנה האתר ברור מספיק? שימושי מספיק? האם הוא מנווט את הלקוח לאן שאנחנו רוצים?
כל אלו ועוד הם שאלות שאנחנו שואלים את עצמנו בעת עיצוב האתר על מנת להעניק לכם את האתר האפקטיבי ביותר!
לקראת סיום העיצוב אנו מגישים לכם סקיצה של האתר על מנת שתוכלו להתרשם ולבצע שינויים שהייתם רוצים שיהיו באתר ולאחר אישור סופי שלכם, ניתן להתחיל להטמיע את כל התוכן שייצרנו עבורכם.

שלב שני לבניית האתר – מחקר מילות מפתח.
לאחר שהבנו אחד את השני ומה הצרכים של בית העסק ניתן להתחיל במחקר מילות המפתח.
שלב זה חיוני לבניית האתר שכן הוא זה שקובע את המבנה ההירכטיבי שלו – נושא חשוב מאוד מבחינת קידום האתר.
אנחנו בWiseKid מאמינים בבניית אתרים המוכנים מראש לקידום אורגני, בין אם תחליטו לקדם את האתר אצלנו או רק לבנות אותו אצלנו.
נתחיל במחשבה משותפת עם הלקוח – מה עלול גולש פוטנציאלי לחפש בגוגל על מנת למצוא את האתר שלנו?
אם העסק הוא בית מלון בטבריה לדוגמא:
'בתי מלון בטבריה'
'מקומות לינה בטבריה'
'בתי מלון בצפון'
אנו לוקחים ביטויים אלו ובאמצעות מגוון כלים שיש ברשותנו, מוצאים את כל הביטויים הקשורים שלקוחות מחפשים בגוגל.
לעיתים יוצאים מאות ביטויים בתהליך ולכן חשוב למיין ולקטלג את הביטויים הנ"ל לפי כמה פרמטרים – רלוונטיות, נפח חיפושים, רמת תחרות ועוד כמה.
בסופו של התהליך אנו מוצאים את הביטויים הטובים ביותר עבור העסק שלך ומגישים לך הצעות לביטויים הנ"ל על מנת שתוכלו לבחור מה מתאים לכם או מה הכי רלוונטי עבורכם.
ביטויים אלו יקודמו בגוגל והם אלו שיובילו לאתר שלכם כך שאם לדוגמא בחרתם את הביטוי 'בתי מלון בצפון', במידה וגולש יקיש בגוגל את הביטוי הנ"ל, אתם תופיעו במקום גבוהה בדף התוצאו של גוגל.

שלב ראשון לבניית האתר – שלב ההיכרות.
אנו צריכים להכיר אתכם ואת העסק שלכם.
בואו נשב על כוס קפה, נדבר, נכיר ונבין עם מי אנחנו עובדים. נשמח לבוא פיזית לבית העסק שלך ולהבין את המהות שלו, מה העסק מוכר, מה העסק מציע, מה מייחד אותך מהמתחרים שלך ואוליי להבין לעומק את המוצרים שיש לך להציע.
חשוב לנו להבין את הבנאדם שעובד מולנו ברמה האישית שכן זה פקטור מכריע בהבנה של מהות האתר, מה הלקוח מצפה מהאתר שלו הן מבחינת הנראות והן מבחינות תוצאה סופית.
חשוב לנו לאפיין את הצרכים של העסק שלך ולהבין מי המתחרים שלך.
דברים אלו הינם נקודות חשובות לבנייה נכונה של האתר וכתוצאה מכך גם נקודות מכריעות בקידום אורגני של האתר.
האם אתם צריכים אתר קטלוגי?
האם אתם צריכים אתר תדמיתי?
סוגים שונים של אתרים מצריכים תכנון שונה ומן הסתם גם תקציב שונה.
אנו מבטיחים תמיד להיות כנים עם הלקוחות שלנו ולומר אתר האמת בנוגע לצרכים שלהם ומה שיהיה הכי טוב לקידום האתר והצלחתו.

מוכנים לקדם את אתרכם בגוגל באופן מקצועי?