חברת בניית אתרים
בניית אתרים עם תשתית מובנית לקידום
השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם בהקדם
צריכים לבנות אתר או לקדם אותו? הגעתם למקום הנכון!
חברת בניית אתרים
בניית אתרי תדמית, אתרים קטלוגיים ואתרי סחר המותאמים מראש לקידום אורגני ומעוצבים במטרה לתת לך את מירב ההמרות.
חברת WiseKid מתמחה בבניית אתרים שהם One-Stop-Shop אשר יספקו לעסק שלכם את כל מה שהוא צריך כדי להצליח:
*מציאת מילות המפתח הנכונות כך שימצאו אותך במהרה ובצורה רלוונטית כדי לקבל את הלידים הכי איכותיים שאפשר.
* אתר WordPress שמוכן מראש לקידום אורגני עם תשתית נכונה הן מבחינה היררכית והן מבחינת קוד HTML, במהרה תמצאו את עצמכם בקדמת דף התוצאות של גוגל.
* עיצוב UI/UX שיספק לגולש חוויית משתמש נכונה ושיניע אותו לבצע המרה, יספק לו גלישה מהירה ואיכותית וידאג שיש באתר את כל מה שהוא צריך כדי שלא יצא ממנו ויחפש דברים אחרים בגוגל.
* תמיכה בלקוח במהלך כל השירות הניתן לו כדי לוודא שהוא מבין את הממשק שלו ועושה שימוש בלידים שהוא מקבל.
* מעקב אחר האתר שלו באמצעות כלים אנליטיים כגון Google Analytics וביצוע שינויים בהתאם כך שהאתר יהיה אכן מושלם ויספק לו את כל מה שהוא צריך כדי להצליח, לא משנה אם מדובר באתר תדמיתי, אתר קטלוגי או אתר סחר!
בניית אתר תדמיתי
מה זה אתר תדמיתי
אתר תדמיתי הינו אתר שאמור למתג חברה או מוצר או שירות כלשהו וצריך להיות מעין כרטיס ביקור של העסק.
הוא אמור להציג, בצורה מרהיבה, את התכונות הטובות ביותר של המוצר כך שכשהגולש נכנס לאתר הוא יתרשם מאוד מהמוצר/שירות/חברה וירצה לבצע המרה עקב כך.
זה לא אומר שאתר זה לא צריך קידום אורגני או ממומן משום שכל סוגי האתרים צריכים את זה.
בסופו של יום, מטרתו של אתר זה להביא גולשים ולקוחות חדשים לעסק.
כאשר מקימים אתר, חשוב להתאים את סוג האתר לעסק שצריך אותו בצורה כזאת שתניב את התוצאות הטובות ביותר.
למי מתאים לבנות אתר תדמיתי
אתר תדמיתי בדרך כלל מתאים לעסקים שצריכים להציג את עצמם לקהל הרחב או עסקים המוכרים:
* שירותים למינהם
* מוצר אחד ייחודי
* בעלי מקצוע כמו עורכי דין או רואי חשבון וכד'
כמובן שאלו לא העסקים היחידים שצריכים אתרי תדמית וכל מקרה לגופו צריך להיבחן לעומק.
איך בנוי אתר תדמיתי
אתר תדמיתי מרוכז בעיקר סביב הדף הראשי בעוד שיש כמה יוצאי דופן אך ככלל אצבע –
הדף הראשי צריך להיות הדף החזק ביותר באתר וגם הכי יפה ומושך שכן הוא זה שצריך לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי לבצע המרה.
העיצוב של האתר הוא בדרך כלל מונוכרומטי או לפחות מוצג בצבעים המשדרים יוקרתיות ואיכותיות ללא הרבה כפתורים ותפריטים.
רמת ההיררכיה של האתר בדרך כלל נמוכה כך שיש 2 רמות היררכיה לכל היותר לא כולל את הבלוג, במידה וצריך אחד.
דף הבית > שירות
בניית אתר קטלוגי
מה זה אתר קטלוגי?
המטרה של אתר קטלוגי היא להציג, בצורה אינפורמטיבית, את המוצרים שיש לעסק להציע בנוסף להצגת התכונות והיתרונות של החברה המוכרת אותם. אתר קטלוגי הוא מעין שדרוג לאתר תדמיתי בכך שהאתר צריך להציג היטב גם את החברה וגם את המוצרים שלה.
רק כדי לסבר את האוזן – בניגוד לאתר סחר, אין אפשרות לרכוש בפועל באתר קטלוגי ואין אפשרות סליקה.
בדרך כלל המטרה האולטמטיבית של אתר קטלוגי, מה שאנו קוראים לו בשפה המקצועית "המרה" היא שהלקוח ישאיר את הפרטים שלו כדי שהעסק יוכל להתקשר אליו, לדבר איתו ובתקווה למכור לו את המוצרים שהוא מציג באתר.
למי מתאים לבנות אתר קטלוגי?
אתר קטלוגי בדרך כלל מתאים לעסקים שמוכרים מוצרים פיזיים אך אין להם אפשרות או שאינם רוצים להציג את המחירים של המוצרים הנ"ל בגלל:
* סיבות חיצוניות – לדוגמא, הספק שלהם לא מאפשר זאת.
* סיבות אישיות – לדוגמא, שוק נישתי ללא הרבה מתחרים עם פוטנציאל ריווחי גבוה.
איך בנוי אתר קטלוגי?
אתר קטלוגי בנוי סביב קטגוריות בעיקר.
הקטגוריות מתחלקות בהתאם לסוגי המוצרים שהחברה מציעה ודפי הקטגוריות הן דפי "הכסף" או הדפים החזקים של האתר כך שכאשר הלקוח מחפש, לדוגמא, "סורק ברקוד" בגוגל הוא יקבל תוצאה של דף קטגוריה באתר הקטלוגי המציג את כל מגוון סורקי הברקוד שיש לעסק להציע.
בדפי הקטגוריה כדאי שיהיה שדה ברור ומובהק של השארת פרטים ליצירת קשר, הסבר קצר על הקטגוריה, הצגת המוצרים עם תמונה ותיאור מקוצר של המוצרים ולאחר מכן תיאור ארוך יותר של הקטגוריה.
באתר קטלוגי חשוב שיהיה 3 רמות היררכיה לכל הפחות כך שיהיה אפשרות להכנס לדף מוצר עם הסבר מלא של המוצר וכמה שיותר תמונות.
דף הבית > דף קטגוריה > דף מוצר. לפעמים צריך יותר מ3 רמות היררכיה: דף הבית > קטגוריית אב > קטגוריית בן > דף מוצר
בניית אתר סחר
מה זה אתר סחר
לא באמת צריך להסביר כאן את המטרה הסופית של אתר סחר, השם די מדבר בפני עצמו.
אתר סחר הוא מעין שדרוג לאתר קטלוגי בכך שניתן לבצע סליקה ולמכור את המוצרים הישר מהאתר עצמו.
מעבר לזה אתר מסחרי הוא די זהה לאתר קטלוגי – הוא צריך להציג היטב את החברה שמוכרת את המוצרים ואת המוצרים עצמם ואז לנווט את הלקוח לקנות את המוצר.
בדרך כלל, המטרה הסופית של אתר סחר – ההמרה היא סגירת המכירה וביצוע סליקה באתר אך ישנם גם כמה המרות משנה כמו לדוגמא הצטרפות לניוזלטר או השארת פרטים שלעיתים חשוב לא פחות ממכירה.
למי מתאים לבנות אתר סחר
אתר סחר אלקטרוני מתאים לעסקים שמעוניינים למכור את המוצרים שלהם אונליין.
עסקים אלו חייבים להציג את מחיר המוצר אם הם רוצים למכור אותו.
שוק מכירת המוצרים אונליין הינו שוק תחרותי מאוד, אוליי השוק התחרותי ביותר, תלוי בסוג המוצרים שרוצים למכור.
עקב התחרות הגבוהה ישנם הרבה פלטפורמות של השוואת מחירים כמו זאפ לדוגמה.
פלטפורמות אלו גורמים בפועל לירידת מחירים דרסטית שבשורה התחתונה טובה למי שמעוניין לרכוש את המוצר את לא כל כך טובה למי שמעוניין למכור את המוצר שכן הריווחיות של המוצר יורדת דרסטית.
בשוק מכירת מוצרי האלקטרוניקה לדוגמא, ידוע שהתחרות היא כל כך גבוהה שלעיתים הריווחיות מגיעה ל5%!
איך בנוי אתר סחר
ממש כמו אתר קטלוגי, גם אתרי סחר בנויים סביב דפי הקטגוריה.
דפי הקטגוריה הם דפי הכסף והם אלו שצריכים להיות מקודמים הכי הרבה ולהופיע במקומות גבוהים בדף התוצאות של גוגל.
אם מישהו מעוניים לרכוש נעליים לדוגמא, אנו נרצה שהקישור מדף התוצאות יביא את הגולש לדף הקטגוריה של הנעליים על מנת שהגולש יוכל להתרשם ממגוון הנעליים שיש לאתר שלנו להציע.
באיזה כלים אנו משתמשים על מנת לבנות את האתר
אנו משתמשים בפלטפורמת וורדפרס (WordPress).
וורדפרס הינה הפלטפורמה הפופולרית ביותר לבניית אתרים בכל העולם ובצדק משום שהיא מאפשרת רמת שליטה גבוהה מאוד באתר וברמות המינוריות ביותר. באמצעות פלטפורמה זו ניתן לייצר כל סוג של אתר, בכל גודל שצריכים ולמעשה ישנם תאגידי ענק המשתמשים בפלטפורמה הזאת לאתרים שלהם כגון האתר הרשמי של MTV, האתר של וולט דיסני ואפילו האתר של הרולינג סטונס!